close
作曲: 金培達

填詞: 趙芬妮 / 莊冬昕

編曲: Johnny Yim

監製: Johnny Yim



今天多驚喜 只因有著你

現在是我知己

多少苦楚通通不記起

悲傷為你都捨棄



漆黑之中竟可以找到你

從來沒計劃這一刻不懂去預備

伸出的手使我沒法再躲避

我以後一切屬你



不不不懂將我愛意收藏

淚已滴濕我面龐

不不不需一再流離浪蕩

是你令心也熱燙

長途不必孤單一起去闖

I've Found Your Love



今天多驚喜 身邊有著你

現在伴我一起

此生精采通通因你起

未累就算走千里



心中感激真的愛竟這麼美

從來沒有遇過這感覺不會乏味

伸出雙手今我沒有再躲避

愛裡面找到自己



Dear lord,

can I get a witness,

to witness what just happened to me.

Start praying with me ,

helping me see that you the only one for me.

How I wish that everybody could see,

we got to love our brothers and our sisters

even though that we are the sinner.

Spread the love,

what you got to do.

So, be in love, what we got to do.



===========

雖然唱功一般,不過音樂很可愛ww

(拼命貼歌詞很明顯就是因為明天有人團契要領詩=﹏=||)
arrow
arrow
    全站熱搜

    cny1987 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()